Chokladpudding...mmmmmmmm


sitter och käkar chokladpudding framför tv:n med syrran :)
vi ser Terminator 3: Rise Of The Machines på 3an :)
kanske inte den bästa filmen som finns men den funkar helt okej! :)

Annars har jag varit på stan med Elina idag :)
köpte lite grejer :)

  • Vattenfast mascara - "the colossal volum express waterproof"
  • Halsduk - gina tricot
  • Hårfärg - chokladbrun (färgade min hårförlängning&min utväxt)
  • Ansiktsmask - Peel Off Mask
Färgade håret (utväxten) och hårförlängningen idag, blev väl helt okej.

Lägger ut bilder sen om jag orkar :)



Veckans ordspråk: Don´t fight other people´s battles 


Lägger in en av dikterna Lovisa skrev när hon var liten också!
Bara för att de är fredag och äntligen helg!

Böcker man skriver, jag undrar om dom lider





Kommentarer
Postat av: Elina.

Var riktigt roligt idag:D

2010-02-06 @ 01:18:02
URL: http://dimekulor.blogg.se/
Postat av: mika

ADDA MIN MSN LILLAAAAANNnnNNNN [email protected]

2010-02-06 @ 20:32:40
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0