Dålig uppdatering!

Jag har inte haft mycket till blogglust på sistone...

Igår fick vi veta hur de gick på matteprovet som vi gjorde i torsdags, fick 17poäng (VG),
ska göra om... måsta ha MVG i matte!
Följde Emelie hem, vi satt på msn å snacka me nå pervon osv :P
Sen blev de kåken tsm me Emelie, Oscar och Sannape :) De va kul!

Idag har jag inte gjort mycket. Ska snart gå och duscha eftersom Elina kommer
och hämtar mej om inte så jätte länge :)
Vi ska å äta på Wok&Roll(stavning?) tsm med Emelie, Oscar, Frida och om Niklas ska äta med oss vet jag inte.
Sen blir de bio vi sex:D Vi ska se Shutter island! Tror den är rätt bra faktiskt!

Blir väl nå bilder på de sen förhoppningsvis :)


Kommentarer
Postat av: Elina.

Bra kväll men inte lika bra film:)

2010-02-20 @ 22:01:25
URL: http://dimekulor.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0