Dom senaste dagarna

i fredags blev de sång på skolan, sedan kåken där de var nån skum film?
men de var kul iaf!
lördag var de rinkbandy på innerviks hockeyplan då vi såg grabbarna spela!
emil gjorde för övrigt en riktigt snygg straff!

resultatet blev 5-4 åt stckgrönnan tror jag(?) rätta mej om jag har fel :P
det var iaf innervik mot stackgrönnan/nyhamn/s.bergsbyn :P
(lägger upp nån bild sen)
innervik hade johan ramstedt (fd. AIK spelare)
och stackgrönnan&company hade jimmie ericsson (AIK spelare)
fick några kort på dom med.

sen for jag och ebba till byastugan, käkade hamburgade & for hem.
Ingen i våran ålder var där...
Så vi for till mej såg nån film och så.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket.
Suttit ute på altan framför datorn.
Gjorde kladdkaka format som ett hjärta.




Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0