Galet!


Det är jävlart mycke drama på våran skola! :o

Senaste:

Två stycken blev misshanlade (inte så jätte allvarlig) för en skit grej?
Jag menar va är de för nå jävla idioter? Vad har dom ens med det att göra?
Löjligt!
Men, that´s life antar jag?
Ändå grymt löjligt, allt var typ dessutom missupfattat?!

En kille (ska inte använda deras riktiga namn men), vi kan säga att han heter John,
Alltså John sa till Daniel att medans han var tillsammans med jennifer så gillade Joakim
(hans till ett tag tillbaka ex kompis) henne. Och då missuppfattade Daniel det hela på nå
jävla sätt å sa till Antoni å nån till att dom skulle snacka me Joakim och ja.. vete fan.
Sen gick dom på Joakims kompis Anton bara för att han var där :o
GALET!
Idiotiskt hela skiten dedär, som tur va gick de då bra för dom!

i´m a gangsta (not?)


Örjansskolan är ofta med i tidningen nu för tiden!


"Skadades i bråk mellan ungdomar"


Byyye /Mathilda




Kommentarer
Postat av: Elina.

SV: bara för du e en sån bra fotograf;)



tycker bara det är sjukt löjligt alltihop:O

2010-02-02 @ 19:21:16
URL: http://dimekulor.blogg.se/
Postat av: Mathildan

SV: Min första kommentar! :D<3<3<3<3 tack elina! =]



jo :o, förstår fortfarande inte vad dom hade me de å göra? :o

2010-02-02 @ 21:42:32
URL: http://mathildabostroms.blogg.se/
Postat av: Nikei

jaa som sagt ..... en del förstår man sig inte på

2010-02-02 @ 22:39:38
Postat av: MickeliiitO

hahah:P

2010-02-07 @ 01:52:45

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0