Lördag / Söndag

det var så mycket igår så jag hann aldrig blogga :s
men här kommer det!

Lördag

På dan blev det att jag och Elina for å hyrde film och köpte godis till kvällen :P

Hann inte se.


Den var väl okej.
Inte speciellt hemsk.

Inte speciellt bra, ingen handling
En rycka till film.

Den var faktiskt helt okej, handling!
Dock inte speciellt hemsk.

Inte så jätte rolig, men den var bra!
Lite trög i början.



På kvällen kom de folk! Vi rymdes inte i soffan :s
Fick ta ner två st fotöljer men vi rymdes inte i alla fall så två st fick
sitta på golvet på en massa kuddar :D
Men de var kul!
När alla farit hem var det bara jag och Elina kvar,
vi såg lite film tills vi ganska fort somnade...

Söndag

Jag och Elina vaknade 12, eller ja, väcktes 12...
Sen blev det att skynda sej upp,
klä på sej osv å gå ut å grilla varma mackor till lunch!
Vi fick igång skotern! Men efter ett tag körde vi, hehe jag fast,
nog för att vi hade kunnat fått oss därifrån men vi var lite för lata för de.
Aja, sen for Elina och jag gick in för att städa och blogga lite! :)

Och nu sitter jag här, med tvn på och käkar godis :)
Ganska skönt faktiskt :)

Vet inte vad som händer ikv, förmodligen inget speciellt :)
Någon som vill hitta på nåt?



Ha de bra, heej!


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0