Musik (L)


sitter här och sjunger för mej själv, nån dag kanske jag bjuder på en videoinspelning ;)
om de så önskas? isf säg till, och önskad låt om så finns?

ingenting annat spännande har hänt idag annars tycker jag :)
har snackat med några fler om söndag men vad som händer då får ni vänta och se =]

Frågade förresten Björn (våran musiklärare) om extrapoängen man kan få när
man söker gymnasium! Vet inte om det är 30 extra poäng + poängen man fick i vanliga betyget
eller om det är 30 poäng totalt i musik? :s
hur som helst, frågade han iaf om detdär eftersom jag har sökt till estetisk musik som första hands val :)
vete fan om jag kommer ta mej in där...
men han reckomenderade de iaf osv :)

Det blev ingen träning idag heller, funderar på att sluta (pingis)...
känner mej så omotiverad :s
kommer inte sluta träna iaf!
de blir att börja styrketräna! måste ju göra de bästa man kan för sommarn ;)
fotbollen vet jag inte heller hur de blir.. får väl se så småning om.

I Miss My Boyfriend...
Even Though It Din´t Work Out That Well...
I Still Want It To Work But What Youre Gonna Do?

Kallt var det imorse!
SMÅUNGARNA VID BUSSEN förstörde mitt MB (Mathilda Boström) jag hade
skrivit i snö högen där vi står och väntar på bussen... snyft... hihi


jag kan bjuda på att jag ser ut som.. jaa gud vet vad...
Bild 1: Jag ser ut som världens tönt och Lovisa undrar va fan jag håller på me
Bild 2: Jag som står och fryser, suddig bild
(Lovisa måste ha skakat mycke av kylan *host*)
R.I.P






Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0