SLUTA!! SLUTA!! SLUTA!!

Nu jävlar ska jag se till at SLUTA bita på naglarna!
De seg verkligen förhemskt ut!
Jag och Oscar börjar imorgon med att sluta bita på naglarna (inte för att oscar gör de men)
och sluta knäcka fingrarna :)

Igår/Idag var jag med Emelie och Oscar efter bion, vi "sov" hos Emelie :)

HAHA! Adam hade över några vänner och vi skull egentligen dit medans dom va där men
de blev inte för vi hade inte tänkt fara, men vi for iaf... ca 2 på morgon?
KALLT SOM FAAAAAAN! vi gick till Adam och höll på frysa ihjäl, när vi kom fram var det släckt i hela huset så Oscar tog fram mobilen för att säga till Adam att vi var där.
DÅ såg han smset Adam hade skicka "Jag går och lägger mig nu" så vi ringde och väckte honom :)
Hans pappa försökte bjuda på fika typ 10 ggr :] ganska gullig pappa :]
Så då satt vi där och ringde till folk så dom vakna :)

tex..
Oscar: Vill du baka kladdkaka med oss? Vi kan skjutsa hem dej på sparken.
Gustav: Va?
Oscar: Vill du baka kladdkaka med oss? Vi kan skjutsa hem dej på sparken.
Gustav: Nä fy fan!

Jonte sa ungefär samma sak, Emil och Anton.T svarade inte...

Jonte kom då inte ihåg nånting av samtalet imorse :P


Jag tog inga bilder, fick slut batteri i mobilen och hade inte med mig kameran :/



Anonym om Bio + Emelie = Kul!:
har du någon kille, eller gillar du någon? :)



svar:
Nej jag har ingen kille, och jag tycker en är intressant men om jag gillar
honom än vet jag inte om jag kan påstå :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

är det emil? ;)

2010-03-18 @ 19:58:44

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0