GÖTEBORG - Tisdag & Onsdag


TISDAG

steg upp halv sex, duschade (för att inte vara sååå äcklig),
frukost sen började den 100mil långa resan mot Skövde.
Bilresan sööööööööög!
Jag sov, såg film och till och med började räkna hur många överkörda djur det fanns efter vägen.
jag hade inte kul! men det var värt det :)
kom fram till hotellet, såg lite film med syrran (vi har fan canal+!!! mucho bra!)
somnade runt 12 :)



första natten! :D



ONSDAG

väcktes av väckarklockan åtta, duschade, sminkade mej.
9.00 åt frukost med resten av familjen, och som alltid är hotellfrukosten helt okej :)
resten av dagen spenderades på skara sommarland i det fina vädret, hade 25-28 grader i skuggan :D
fick en riktigt snygg bränna efter tunikan...-.-



skara sommarland

jag och Lovisa åker TRANAN



lovisa längst bak och jag framför




jag och lovisa åker nån vattengrej:P




jag längst fram och lovisa bakom mej







lovisa åker frittfall








imorgon blir det liseberg och jag taggar jävel!
ska bli as kul!
ska ta massa bilder, får se om jag kan blogga imorrn,
byter hotell och hoppas på att de har internet som vi kan använda.
HÅLL TUMMARNA!

nu ska jag packa...
hejsvejs :D





Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0