ap tråkig dag

idag har suuugit!

det ända som varit bra är oscars spellista (den är bääääst!), och att jag blivit liiiite lite brunare
och därför kommit ett steg närmare till att slå förra årets bränna.
dock tror ja jag klarar mej utan bikinilinjen denhär gången...





jag och julia g's ben förra året, gissa vem som är vem?:]

vaknade tidigt, for på skolan (på min lediga dag!!!) och tränade inför örjansskolansdag som är imorgon.
sen for jag och mamma och köpte godis till imorrn, drog hem, la mej och sola.
Blev ap tråkigt så jag frågade emelie om hon ville hitta på nåt men ack, hon var hos sin mormor.
Så jag for till farfar för att fördröja tiden. Hem och åt och nu sitter jag här.


Kommentarer
Postat av: Lina

OMG, vilken skillnad!!! :O

Haha fast lite roligt är det ju! ;)

2010-06-13 @ 11:37:29
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0