förhoppningsvis bli morgondagen ett stort +!

Som rubriken säger så hoppas jag på att morgondagen blir bättre än idag.

Tidigt (vid 10) på morgonen så dras det iväg mot friskvårds.
Efter det så ska vi (våran familj) fara och hälsa på morfar på lasarettet.
Sen kanske det blir stan, jag vet inte, får se.
Måste säga att jag iaf hoppas på de!.....
fint väder skulle inte heller vara helt fel.....
nåt av de, alla ber om det okej?
jag håller tummarna!


bilder som togs efter skolavslutningen (hemma!)

stoppa in dom i munnen (2st?)


stäng munnen (såklart?)



tugga och...

visa.......?



cool syster? :)
hon kommer hata mej för dehär:]





Kommentarer
Postat av: Lillaja

fatta Hur mycket hon kommer Hata dej, du är ute på farligt vatten, bruden!!

2010-06-21 @ 23:40:41
Postat av: Julia

svar: ja men så lite ^^

Tack snälla du! :P

2010-06-23 @ 22:48:10
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: oscar

sv: det gör man visst! men man lägger inte ut bilder på halvtuggad mat :(

2010-06-24 @ 17:49:32
URL: http://oscarpettersson.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0