i ♥ internet shopping!

idag hade vi dans på skolan,som jag gruvat mej något så fruktansvärt för,
inte för att jag riktigt vet varför me så är det i alla fall :)
Men personligen så tycker jag faktiskt att det var ganska kul!
En av killarna (som jag riktigt tänkte på, fanns säkert fler men) luktade riktigt jäkla förbannat gott!
Stod och riktigt sniffade på honom lite diskret sådär ;)

jag har börjat shoppa på internet i massor nu för tiden.
det känns som så mycket enklare.
beställde just en wonderbra ifrån uppercut.se :D
dyr men jag tror de kommer bli fabuloso!



just nu har jag fel dator så jag kan inte lägga in bilderna som
jag har på andra datorn utan det får komma imorrn istället :)

nu sitter jag och ser svensexan 2, rätt bra hitills iaf :)
Varmobój i mitt ♥


Kommentarer
Postat av: MrVadim

luktade jag gott då :D ?

2010-06-09 @ 21:20:38

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0