mot stan

Idag far jag till stan tidigt för att färga håret. Läääängtar!
Bästaste Emelie ska också med!
Efter det s ska vi gå ett tag på stan och så :) ska försöka hitta nå nya piercingsmycken.
Lunch äts på stan.
Sen dras det hemmåt för att paka sen drar vi till skelleftehamn för att samlas eftersom vi ska på klassresa! :D
Några (inklusive jag & Emelie) far och forsränner, andra samlar senare och far direkt till Piteå.
Dom närmaste jag vet inte, två dagarna(?) kommer att spenderas i Piteå och denhär bloggen kommer
då därför förmodligen heller inte updateras under de dagarna pga brist på en dator ;)
Men det ska bli as kul!

Så.... Vi hörs väl inte föränn onsdag/torsdag?
Men ni som vill och har mitt nummer kan ju smsa elr nå :)

tjarå!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ni skulle ha varit med och åkt i forsen :D

Det var jätte roligt!

2010-06-16 @ 12:17:03
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0