piss väder... igen!

idag är det heller inte det bästa vädret.
men man blir ändå mer deppig av att sitta inne och tråka helt själv.
så idag ska jag spendera min dag så mycket ute som jag kan :)

till en början ska jag ta ett glas varm oboy och sätta mig ute på altan tillsammans med mitt skrivhäfte
så jag kan skriva lite nya låtar! (känner att det är på tiden!)

sen ska jag ut och gå i ca en timme (börjar med mitt träningschema idag..)

seeeeen, får vi se vad som händer.
kanske, bara kanske jag storstädar mitt rum (det ser rent förjävligt ut, på ren svenska).
måste göra mej av med en massa kläder och små skrot som jag samlat ihop under åren... inte ok


ser att vädret iaf blir bättre och bättre :) +++++++++++++++++

före


ca 40min efter (för 5min sen)



det blir bara bättre och bättre!
kanske tom kan sola sen! :D



Kommentarer
Postat av: Lillaja

så mycke klokt - städa, vara ute...nu fattas bara läsa till moppeprovet ;-))

2010-06-21 @ 19:06:44

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0