ringar in my ♥

jag har blivit helt galen i ringar på sista tiden

här är några hemsidor på billiga och helt galet snygga ringar!

kyssjohanna



forever 21

cocoo
(har så sjukt många snygga så de blir svårt att välja)



style by tyra




MINA PERSONLIGA FAVORITER


som jag redan äger



bild 1:
kors, kyssjohanna - denandra (vet inte riktigt vad jag ska kalla den), JC

bild 2:
döskalle, glitter - den med blå sten, turkiet

bild 3:
H&M (borta)

bild 4:
BikBok (blåare egentligen) (sönder)

bild 5:
vit sten, turkiet - kors, kyssjohanna

bild 6:
Ur&Penn (borta)

bild 7:
BikBok (mkt mer guldig egentligen) (borta)


dom som jag vill ha



bild 1: style by tyra
bild 2: style by tyra
bild 3: style by tyra
bild 4: cocoo
bild 5: cocoo
bild 6: cocoo
bild 7: style by tyra
bild 8: kyssjohanna
bild 9: kyssjohanna
bild 10: H&M

och såklart alla dom andra jag visade som fanns på hemsidorna mm, men man måste ju prioritera:]


långt inlägg
aja
hejdå,


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0