snartsnart

håller ju på med en ny blogg nu,
och snart är den klar.
har kommit på ett nytt bloggnamn och skapat den,
ska vara med emelie nån dag coh då kommer vi förmodligen göra en snygg design :)

tyvärr kommer jag inte skriva upp vad den nya bloggen heter
här utan antingen får ni väl fråga mej eller kolla på facebook (min mamma läser min blogg-.-)


aja, nu ska jag skicka bilder till fanny, läsa lite, se lite tv, ansiktsmask (+ varm choklad?)


vad vill ni läsa om i den nya bloggen förresten?
jag vet att denhär bloggen är så sjukt dålig så jag vet inte vad jag ska göra av mej själv. meeen.
då var det ju de att alla är så dåliga på kommentera...

skulle verkligen uppskatta om ni kunde skriva om vad ni vill läsa i min nya blogg,
ni kan skriva som anonyma om ni vill jag bryr mej inte bara jag får veta vad ni vill läsa om.

hare braaaa
hejdå,


jag och fanny on das school


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0