vi får se

kan inte komma ihåg när jag bloggade sist.
vet inte om jag ska ta bort denhär bloggen eller ha kvar den.
vet inte om jag ska skaffa en ny.
vad jag vet ar att den suger och är grymt ful!

tror jag ska göra en ny, här och nu.
ska nog be min alskade emelie om hjälp med designen och så.
följa min syster och skriva mer om, ja de hon nu sa.
får förbli en hemlis, hihi

men kan iaf berätta om gårdagen.




for till stan med mamma, köpte jacka, helt okej jacka antar jag,
hade inte nog med pengar till en fjällräven som jag egentligen ville ha,
sadface på de men vad gör man.
for hem, åt god mat.
for till jonas, va med han tills hockeyn hade slutat då vi åkte med simon till felicia,
tack för skjutsen.
kan tyvärr inte berätta vilka som var där eftersom jag inte kan namnen på alla, hehe
men de var iaf jag, jonas, simon hiltula, simon bergh, felicia, albin, amanda och några fler.
de vart en awesome dag måste jag säga!


nu ska jag göra klart gemu läxan,
hejdå,

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0