gårdagen = bra dagen!

jag inte inte bloggat på jäääätte länge nu!
men här kommer det iaf ett inlägg :)

har ju börjat skolan, estetisk musik. de äger!




(bilderna lånade av fanny olsson)

har varit i turkiet, de ägde! emelie äger!!!

igår, på dan var jag med elina och såg killnas fotbollsmatch här i innervik.
dom förlorade:$ tror inte att jag sett den vinna en ända gång, förlåt:(

på kvällen for jag till skelleftehamn och var med jonas och hans sjukt awesome vänner!
de var verkligen hur kul som helst :D
kan tyvärr inte nämna alla som var där heller eftersom jag helt enkelt inte kommer igåg vad alla hette:$
de var iaf, jag, jonas, simon h, simon b, albin f, remi (han vi va hos, helt sjukt stort hus!!!),
amanda, och några fler :P



får försöka bättra mej med uppdateringen...
känner att den INTE varit på topp direkt.
förlåt läsare.
kommer förhoppningsvis snart bilder ifrån turkiet,
så snart jag får emelie♥ att skicka några bilder:]


hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0