mamma pappa barn och ett piano

jag har inget att skriva om typ, eller jo....

igår var jag me massa härligt folk på atorp, drog till max, fick med mig en finpojken hem


bilder lånade av fanny

tack jonas för allt skjutsande!


idag
fyller syster yster år, fjåååårtis



först fick vi alla go frukost, jag och tobbe tog de på mitt rum till lilla jönssonligan
farmor och farfar kom åsså fick vi fika!

fick mitt påskägg idag också, mamma hade faktiskt gömt det ganska bra denhär gången.
visst, det kanske är lite barnsligt att gå och leta sitt påskägg när man snart fyller sjutton men jag gillar de;]


ehm, nu, ingenting, ska se om jag kan spela in nån låt, eller skriva en ny kanske, får se va de blir, jag har då inget speciellt för mig, kom och hälsa på!

hejda!
farmor och farfar kom

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0