pappa på taket

jag blev fan rädd, sitter på övervåningen, ser en skugga, ser ingen, bryr mig inte om de, så ser jag en skugga igen, tittar mot föntres, så står pappa där uppe på taket....

igår, var med fanny tessan och ferre, eller ja, sa inte ett ord till ferre eftersom han sov under HELA min vistelse. haha
vi drog till ica, köpte godis och fanny köpte sina efterlängtade jordgubbar (vi stod och letade efter förpackningen med mest mogna jordgubbar i typ en kvart).
såg pippi långstrump & saltkråkan
philip och rasmus komme en stund.
sen drog vi,
jag skjutsade hem tessan, så såg vi polisen stå just nedanför max me blåljus, vi typ "va har hänt?" men brydde oss int så mke om de.
sen när jag ska fara hem, tror ni inte att jag får en polisbil efter mig då, efter en stund her dom på blåljuset.
som tur va var jag helt oskyldig!

(tog tyvärr inga bilder, fanny gjorde men hon har inte bloggat än, kanske snor nån av henne)

dagens planer, ska umgås me vänner och så, vi får se vad som händer



Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0