hej på dig också

kan dom inte fixa mitt shema nån jävla gång?!
först har jag både sången och pianon under idrotten, sen flyttar dom sång lektionen (40min) till den dagen vi har 65min luch och sätter den MITT I FUCKING JÄVLA LUNCHEN! så jag har antingen 15 eller 10 min på mig att äta...
jag blir så förbannad.
åsså pianon på fredagen efter vi slutat..


allting bara går åt helvete just nu, fuck my life i'm emo.
nej men dehär suger.

sen så är jag ju sämst på uppdatera också!
som ni märkt.
blä.
orkar inte med bloggen just nu.
har så mke problem just nu så jag är typ bara sur eller depp över allting för tillfället...
känns det som...
finns liksom ingenting jag kan skriva om.
bara om hur sur jag är xD
nämen seriöst jag orkar inte.




tummarna upp! fast ne


sammanfattning av min dag och morgondagen.
  • skolan sög sådär lagom, eller nä, typ inte, hehe
  • käka lunch på semsem med adam och rassmus
  • gick med fanny en bit tills våra vägar skilldes åt
  • träffade emelie, shoppa (visar sen)
  • slog in mammas paket och fira henne
  • "lekte" med havanna
  • nu sitter jag här som ett tap och vill bara gå och lägga mig
imorgon, jag gissar på
  • skola
  • gå till stan
  • träna?
  • vara med jonny?
  • blogga?
  • sova

visar även julklappar och sånt shit sen


hejdå,



Kommentarer
Postat av: Anonym

men glömde du inte det trevliga från gårdagen nu?? :)

2011-01-10 @ 22:12:17
Postat av: Anonym

kommer det inget nytt snart

2011-01-14 @ 19:28:01
Postat av: LOVISAB-RUD

var du tvungen att lägga ut den bilden-.-?

och om du var det, kunde du inte möjligen vara så gullig och klippa bort mig eller något:$...

2011-01-15 @ 14:57:39
Postat av: Anonym

Klipp in pappa istället!

2011-01-16 @ 21:17:47
Postat av: Anonym

Dax att uppdatera igen!

2011-01-26 @ 22:13:33

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0