hundrafemtio välförtjänta kronor

vart en massa bus på jobbet igår
mer eller mindre vattenkrig!
det slutade med att alex lurade mig till diskrummet där wille stod med en hink vatten som han hällde över mig
vänta bara boys... payback

sedan för jag till fanny där jag, ferre, fanny o tessan spelade monopol, lagomt slitna allihopa


efter jag skrivit dethär inlägget färdigt så ska jag städa hela huset + lite extra i mitt rum som verkligen behöver dammtorkas
sen ska jag upp till stan, träna
vete fan om det blir rep med bandet ikväll eftersom jag är så äckligt hes
ska iaf va me o leka tjuv o polis (haha) ikv med.... vet inte riktigt vilka, iaf fanny o tessan;)


hittade några bilder ifrån i fredags *torsdags på fäääännys blogg





Kommentarer
Postat av: fannyolsson

torsdags* ;)

2011-07-25 @ 16:25:47
URL: http://megapung.blogg.se/
Postat av: rebecca

HAHAHA IRL GARV, GO WILLEO CH ALEX

2011-07-26 @ 19:44:31
URL: http://rebecca.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0