om du bara hade brytt dig...

vet inte varför, men det går inte kägga in bilder från mobilen just nu, och det går inte föra över någonting via usb...
ska se om jag hinner klura ut det imorrn!

dagen har bestått av jobb, sökt rasmus, varit med fääänny tessan ferre lovva och danne(?)
imorgon ska jag träna och joooobba, sen blire lite kuligt på kvällen också men de förblir en hemlis...

pga strul me telefon så blire att låna en bild ifrån saras bloggisch

en bild ifrån några dagar sen





hjaa... hejdå

Kommentarer
Postat av: Tessan

men asssooåcmenade en annan matilda, han vara med 2 matíldor/mathildor.

du stavas med H vilket jag vet ;)

den andra stavas utan H ;););)

juuusssstdeeeeeeeeeeeeee

2011-06-23 @ 00:48:11
URL: http://glassgott.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0