varför går det inte kolla statistiken?

for med fanny till stan direkt efter skolan igår. satt me en massa folk på torget och snackade om allt från himmel till jord, käkade på dallas


sen blev de burträskbingo (höll på skriva byskebingo)

här ska vi (fanny) köra en klappramsa med en random


här ska vi (sara) springa igenom en bil


sen dog vi oss till max


några for och grillade, några for hem, jag och fanny for till henne och såg film, seven, vi båda somnade efter knappt halva och sof i soffan till halv 8 imorse då vi istället gick ner och la oss i hennes säng

nu är jag hemma, jag komme in i mitt rum och ser att någon sökt igenom mitt rum, kul

ska ut i solen en stund, sen städa, alexander kommer kanske ikv


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0