blir så irriterad när de händer sånthär

skulle vara duktig och göra min gemu läxa, sen så funkar inte samarbeta.

iaf, idag.
varit på skolan, mamma kom och hämta mig och fanny på skolan, vi lämna av fanny hemma hos henne.
jag och min mama for till ylvas affär (min mammas typ bästa kompis) och kolla på lite inredning till mitt rum, men vi kom fram till att det inte var rätt stil så de blev inget köpt där.
sen for vi vidare till hemtex, köpte toppklädsel till min nya säng. svart.
sen blev de åhléns, köpte en mugg, jag som är ett sånt fan av varm choklad:$ (skulle egentligen köpa ett påslakan men de blir imorrn ist)
drog till friskvårds, träna
åt gode gode mat
nu, irriterad på samarbeta. men då får dom skylla sig själva när dom inte kan hitta nått som fungerar :)
hade


Kommentarer
Postat av: han med frillllan

Snygg!! :D haha

2011-03-17 @ 23:31:36

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0