förlåt för dålig uppdaterning

har varit me folk hela helgen och knappt varit hemma någonting, och därmed inte suttit något vid datorn...

lördag, gick på stan med fanny, köpte lite nytt som jag visar sen, färgade håret (äntligen), käkade på tatung, komme tillbaka till fanny och vi drog ut på stan, åkte cab, haha



träffade alexander och hans inte fullt nyktra vän på max, lämnade de andra och for o sov hos alexander

på kvällen såg jag två filmer sen vart de inte mke mer. kul dag iaf!
idag (måndag), har redan slutat, har tyvärr inte tagit nå bilder än men det kommer väl kanske sen eftersom jag ska på stan me bulligull som jag inte varit med på jätte länge! :(
vet inte vad vi ska göra riktigt men..:) vandra runt
har iaf haft 2000m på idrotten idag, blev jag nöjd med tiden? nej, ska straffa mig själv sen, haha

nu drar jag till stan, hejdå!


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0