jag har saknat dig

det var skönt att du ringde igår och att jag på, jag vet inte hur länge, fick prata med dig igen


sitter hemma hos, fanny
igår jobbade jag ju i princip hela dagen, det gick bra!
efter det for jag och tessan och mötte nå brudar vid bion, jag lämnade dem efter en stund, gick och mötte alexander och spenderade resten av kvällen hos han. mys!
kan ju tillägga att det INTE var så nice att köra hem sen, i spöregnet.... det droppade från mitt hår när jag kom hem


idag har vi haft besök hemma av mormor o morfar, farmor o farfar, moster och kusin (firat morsdag)
sen drog jag mig till urs, spelade in riverside som jag skulle tro kommer upp på tuben eller facebook ganska snart.

for sedan direkt hem till fanny då vi, inte gjort så mke, än, haha

kvällens planer
- tessan ska hit
- vi ska å hyra film (kanske köpa oss nå gott)
- kanske vandra på stan ett tag?
- se fiiiiilm






Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0