sitter hos fääääänny!

är hemma hos fanny just nu, vi är på så sjukt bra humör idag! vet inte varför men jag älskar det!:D
vi ska snart på stan, vandra runt, träffa alexander, typ äta hos han? mys! sen ska vi hem till mig och hans kanske sover över, vi ser väl.

eftersom det var sallad till lunch så drog jag och rasmus till farmor och åt lunch där, godegode!
sen vart de bullar och kaffe ute på balokongen, sjukt skönt när de är bra väder och allt:)
bilder kommer sen eftersom jag inte har någon sladd med mig hit...


(fanny kallade just ferre för perre, HAHAHAHHAHAHAHHAHA)

update: hon hoppade just upp och ner i sängen, sjunger bumbibjörnarna och dansar helvilt, sen vart hon en hund helt plötligt.... HAHAHAH STÖRD

kommer en video på hur störd hon är sen när hon drar upp och ner persiennerna



nu drar vi till stan!

Kommentarer
Postat av: FÄÄÄNNY

JAG ÄR STÖRD OCH DU ÄLSKAR DET!!!

2011-05-25 @ 20:43:37
URL: http://megapung.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0