varför så kallt?

förstår mig inte på migsjälv idag, har känt mig sur och nere hela dan.
förmodlingen på grund av för lite sömn och dethär som hela tiden händer. blä

har egentligen varit en bra dag, fattar verkligen inte mitt humör:s
haha blir typ irriterad på att jag känner mig nere, knaaaaes

började morgonen men att försova mig, hade gemu prov (kom inte försent), engelska nationella: listening,
se dansföreställning på nordanå.
vi slutade efter det så jag och rasmus drog till balder, hängde där en stund


sen kom johannes dit, jag och johannes for till stan, mötte lowa och jens, rasmus och philip kom dit. käkade på frasses (fan va fet jag är), jag och rasmus shoppa lite. sen drog jag, johannes, lowa och jens och såg dansföreställningen (igen, haha) eftersom dom inte hade sett den


efter det så drog vi bara runt på stan, satt vid älven och flumma

nu ska jag lägga mig framför tvn, för första gången på länge, slå på en bra film och kura ihop mig under täcket, mys!


Kommentarer
Postat av: marika

sv; jag har köpt det på H&M :D

2011-05-14 @ 03:45:41
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0