HK:n suuuger!!!

Jag vill bara sitta framför datorn kolla alla bloggar, hemsidor, shoppa kläder från nelly och så vidare, inte sitte här som nåt tap och skriva denhär satans HK:n!!! Nog för att det är lite mitt eget fel eftersom jag inte gjort den tidigare...

Själva arbetet måste jag säga är inte så himla tråkigt men att det ska vara klart idag innan 00.00!
Om jag bara fick lite mer tid... :/
Just nu saknar jag tvn som faaaen!
menmen... lite kvar!
Sen kan jag blogga och göra vad jag vill tills imorgon då jag måste börja på collaget till syslöjden. Sen när jag är klar med de blir de tv tills fredag då jag INTE vill sitta å tråka!
Helgen blir de väl förhoppningsvis nå kul blandat med lite matte plugg eftersom jag SKA ha MVG i matte!
Sen så blir de dessutom lite so inblandat där nån stans som jag helst vill ha iaf vg i.

PLUGG PLUGG PLUGG! JAG HATAR DE!!
tror jag ALDRIG har lagt ned så mycket tid på skolarbete förut.... usch...


jag får återkomma med ett roligare inlägg sen eftersom dethär verkligen inte var varket ett bra eller roligt inlägg att läsa... aja de får ni leva med.

HEJDÅ :(

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0