"nya" inköp

eftersom jag ar haft bloggtorka nu ett tag så har jag inte visat de jag köpt på sistone,
inte för att jag vet om ni är så jätte intresserade av de men nu får ni se några av dom i alla fall :P





svarta bas bikinitrosor ginatricot



bikiniöverdel ginatricot



bandeau (strapless) bikiniöverdel nelly.com (wonderland)



bikiniöverdel nelly.com (wonderland)



grått bas linne ginatricot



shorts med hög midja veromoda



leggings med prickar åhléns



3 par trosor ginatricot



svart kjol bubblerom.se (vila) +bubblerooms tidning
tror jag ska lämna tillbaka den



som ni kanske märkt är jag på rätt dator idag :P





Kommentarer
Postat av: ohohohohoho

String nice :)

2010-06-25 @ 22:53:22

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0