piteå

Som ni vet har jag och hela Örjanskolans nia varit i piteå sen månda kväll till onsdag morgon.
Först var ju jag och Emelie på stan, jag färgade håret sen blev det shopping :) (visar sen)
Efter det var det bara att snabba sej hem och packa som en tok, skulle duscha,
fixa till mej, packa och göra mat för att sen hinna äta den på 40 min totalt!
Meeen jag hann.

Kl 16.40 kanske (vi vart lite sena) begav vi oss till byske för att forsränna.
Dock så blev det inget av det för mej och Emelie, varför orkar jag inte förklara.
Vi for sedan vidare till piteå, stannade uppe hela natten (det var aaaaaaaaas mysigt!!!)

Nästa dag så for vi till stan, köpte lite grejer (visar sen) sen gick vi och badade, blev "lurade" att gåtill ica maxi (som förövrigt var coop konsum men men) som "inte skulle vara så långt borta" men var ca 7km bort!!
ont i fötterna som faaasiken, men väldigt väldigt snälla johan kom och hämtade oss eftervi gått, ja vad kan det ha vart, 3 fjärdedelar av väger + att han körde hem oss :) Var uppe lite för länge den kvällen också men inte alls lika länge :)

 

På onsdagen kommer det folk och väcker oss och säger att vi ska fara på grund av en massa som jag inte orkar ta upp men a, vid åtta tiden var jag hemma och gick genast till sängen och sov till halv fyra på eftermiddan. Låg i sängen till cirka åtta och såg film, gick ut och gick sen blev de tvn igen.

 

jag hade själv ingen kamera med mej men här finns det bilder som andra tagit, och här, och här, och här :)

 

 

Ikv är det klassmiddag :) berättar mer om det sen, är redan ett ganska så långt inlägg :P

 

 





Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0