ett nytt inlägg!

ojoj så lite jag har bloggat på sistone! men det rolia är att ni ändå kollar på min blogg :D
sks nog börja blogga mer nu, iaf försöka!

Idag har jag varit hos farmor, såg hockeyn, som söööööööööööööög!
Nu sitter jag och Wipeout och smsar med Elina :)
Sen blir det Ballar av Stål som äger och som ALLA borde se!
Hur bra som helst, det är humor de!

Igår busringde nån till mej, har en gissning på vem/vilka det kan ha varit ;)
men men, dom prata turk, jag hörde inte va dom sa och då la jag på :)
Har faktiskt inget emot att folk busringer mej, kan faktiskt vara rätt kul ibland :)
Men ställ inte frågor som "är du kåt?" och SNÄLLA prata riktig svensa så jag hör vad du säger!
tack på förhand, Mathilda





Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0