Ibland måste man ha tråkigt för att ha kul!

Kan här med meddela att denna dag (hitills) har sugit hästballe :) har inte haft ett piss att göra! (förutom mässan då på morgon). Somnade direkt när jag kom hem.

Min syrra är sämst! (bara sådär att bro på)

Min bok jag läser ääääääger! Så himla bra!
den heter Decembergatans hungriga andar och handlar om anorexi, bullemi och så.
I Love It!




Sången gick väl bra idag också :)
Tydligen var Andreas och kollade på igår utan att jag ens visste att han var där :P
Haha kul! men ja...
Det var mer eller mindre allt jag har att skriva om.

hejdååååååe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Och jag som har haft så mycket att göra men alldeles för lite tid :P

2010-05-17 @ 18:01:25
URL: hhttp://endagiapril.blogg.se

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0