underbart väder!

åh jag vill bara ut! och jag vill ha denhär datorn.....
känner mig stressad över allting... över skolan, över träning, över musiken, över pengar
jag borde skriva nå nya låtar
jag borde göra alla skolarbeten som jag ligger efter med...
jag borde träna myyyyyyyyyyycke mer än vad jag gör!
jag borde tänka efter vad jag lägger pengarna på och skaffa ett jobb

vilket jobbigt liv jag har, haha

sen vill jag ut o sola också, har iaf planerat vad jag ska göra idag.
är på skolan nu, har historia, ska ta hem matten, historian och svenskan.
ska lägga mig i solen med svenska arbetet och fortsägtta översätta en text, planera hur vi (jag och fanny) ska lägga upp hela "presentationen" och ja, plugga in vad jag ska säga.

börja skriva på svenska uppsatsen, som ska skrivas i tre timmar, men vi får se hur lång tid de tar,
hur bra fantasi jag har idag, haha.

medans jag gör allt dehär ska jag ha braaaaa musik i lurarna och bli brun som en pepparkaka.

lägger in bilderna från dagen sen eftersom jag är på skolan nu, mycke text.
hade!



hah! de fanns ju fan web på datorn!
vi är så fina på historian, å glada, jajamen



Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0