Emli♥

emelie "emli" (som jag kallade henne i, vad kan det ha varit 5an/6an?) skrev just världens
gulligaste sma till mej! Massa kärlek på henne!
Den tjejen är verkligen sjukt(:]) bra! Klart en av de absolut bästa!

Imorgon ska jag fara till vårmässan på genrep eftersom jag ska sjunga där de dagar vårmässan är :) ALLA DAGAR TVÅ GÅNGER OM DAN!! Hur kul som helst! Jag älskar att göra såntdär! :D

Skulle vara askul om philip ville spela gitarr till en speciell låt någon gång, alltså kompa mej eller nåt :D
som han så snällt erbjöd sej! Han är as bra! Ska dessutom gå estetisk musik med han på gymnasiet vilket också ska bli jätte kul! :D

Men iaf, det jag ville säga med dethär inlägget är att
  • Emelie är en så otroligt bra vän!
  • Ska på genrep på vårmässan till vårmässan imorgon (dedär blev rörigt)
  • Philip är snäll och duktig på gitarr!
  • Kommer att sjunga på vårmässan alla dagar, två gånger om dan. kl 10.30 & 15.30 tror jag det var:) Kul!
Någon som ska på vårmässan förresten? :)
Har upptäckt att jag gillar paranteser :) hihi
+ att emil (ja Emil inte Emli) fick en egen fanclub idag :P tycker det var rätt kul faktiskt :)



bilden är lånad ifrån emelies facebookprofilbild, oj långt ord...
hade konstigt nog ingen egen på emelie på datorn som jag tror hon skulle
vara helt okej med att jag la ut så jag tog denna super fina ist :)




vilken långt inlägg det blev, finns nog ingen som kommer orka läsa dethär men aja :) det kan jag leva med :)
hejdå!




Kommentarer
Postat av: emelieeee

Åh, fan vad gullig du är! <3



Jag kom att tänka på en sak! Vi kanske kan beställa paletterna tillsammans, du vet, så behöver vi bara betala halva frakten? :D

2010-05-12 @ 23:12:13
URL: http://emelielahti.blogg.se/
Postat av: emelieeee

sv: Jamen du, det låter super :)

2010-05-12 @ 23:56:48
URL: http://emelielahti.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0