jag slösar alldeles för mycket!

höll nyss på köpa ringar för lite drygt 500kr...
inte ok...
därmed ska jag gå ifrån datorn nu
för jag är fortfarande grymt sugen och vill verkligen ha domdär jävla ringarna!
jag har inte råd punkt.
måste köpa vinterskor först.

är iaf ledig imorrn och på onsdag.
tagga sova!
måste skriva nån ny låt.
sen så ska jag ju spendera morgondagen men jonas♥

måste lägga in bilder ifrån halloween.
måste göra pianoläxan! (är till nästa måndag men iaf)


bjuder på en gaaaaaaaammal bild
från vänster: elina, jag, ebba, frida, julia g, julia n, sanna


hejdå,

Kommentarer
Postat av: Frida~

Åh, fettsnygga!

SV: Jao, riktigt fint minne ;)

2010-11-09 @ 20:48:54
URL: http://fridawinterkvist.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0