svar på kommentar

vet inte om ni kan se vad det står men...

iaf svar till dig selina

jag och "alleb" var på g eller vad man nu ska kalla det, under en tid,

ingen av oss visste riktigt vad vi ville men det blev inge av pga av tid, de funka som int riktigt.

Har nu börjat ja, "umgås"(?) med jesper, vet inte vad jag ska kalla de heller, är på g, jaja.

Och bör tilllägga att det var tid emellan dom!

Vet inte om du kanske syftar på det att jag har jackan hos brinkmann?

Vi är fortfarande kompisar, snackar ibland och så.

Jag och några kompisar var och festade och jag hade inte på mig jackan utan hade den i väskan men då blev den så tung så jag hörde med Alexander om jag kunde lämna jackan hos honom (vi var bredvid hans hus).

Vet itne riktigt vad det är du syftar på:$ men hoppas du fått lite svar nu iaf!

 

Och har fått en annan "kommentar" om detdär att jag ska sova med Jesper.

Tillägger att jag inte är den som ligger runt, och bara för att jag ska sova med någon betyder det inte att jag varken strular eller ligger med personen.

Tack o hej!

 



Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0