nu kan man iaf steka!

igår, var johannes på stan, träffade tessan och fanny, satt i solen,

for på dallas och käka
alexander och ante hälsa på i typ 10 sek;)


blev ingen bio, så vi käka glassssssssss hos tesssssssan ist




bullis kom♥ vi drog till max å dryga, dom hade ingen glass kvar så fanny kunde inte köpa sin lyxshake som de var tänkt
vi gick då istället tillsammans till frasses, jag och elias (som vi träffade på max) gick till balder där jag mötte alexander, var me han, gick till fanny o sov

idag, for hem från fanny ca klockan ett, solade, for ut å sprang, nu, inget, tråkigt
vill se skräckis, vet inte varför jag blivit så inne i de just nu men, så äre iaf.
problemet är bara att jag inte vågar se själv:$


här var jag glad! just nu känner jag mig inte på så bra humör av någon anledning, så kan de va

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0