vadå somna?

fan vad trött jag varit idag. försov mig idag, hade 25 min på mig att göra mig klar... men jag hann!

igår, hemma hos rasmus
blev lite gitarr spelande och historia läxa


nationella idag första lektionen (tur att jag inte kom försent!)
gick väl... ganska bra? första delen gick bättre
grymt långtråkig dag trots att det varit helt okej lektioner, men, har som varit nere, vet inte vad de beror på om det äe vädret eller nått? aja
blev iaf på bättre humör sen då pappa hämta mig med "min" nya bil!


älska våran lill misse!♥



imorgon, planeras att komma i tid till skolan, har sovmorgon, börjar halv elva, sweet!
plugga nk, vara med alexander?


har redan sovit i två och en halv timme idag... känner jag mig trött? ne

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0