nu vare dags...

Tre namn jag lyssnar till: Mathilda, Tillamus, Lillamy
Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt oftast glada humör
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Ska alltid få min vilja igenom
Detta är jag rädd för: Små kryp(på mej), göra bort mej... Mamma!!
Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, socialt umgänge, hmm... godis?
Tre saker jag absolut inte kan göra: slicka mej på armbågen! hålla andan i 3min, leva utan mina vänner
Detta tycker jag om att göra: Skratta, Prata, Vara me kompisar, Mysa osv.....
Detta vill jag göra just nu: Sminka mej
Bästa känslan: När man får komplimanger, När man gjort något bra
Värsta känslan: Skuldkänslor

Egenskaper du gärna vill att din partner har:
Pratglad, humor, myyyysig!
Är du kär just nu: Jaaaaa.......:$
Vill du gifta dig? När jag blir äldre!
Följande saker vill jag göra innan jag dör: vad vill jag inte göra innan jag dör?
Min käraste ägodel: Vet inte om jag har någon som jag verkligen inte skulle klara mej utan... tvn kanske?
Något jag vill ha i present: Ny dator!
Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och Linne
Favoritkläder: Har inget speciellt, leggings och nåt kanske?
Favoritdjur: Hund
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Indie
Favoritlåt just nu: The Kooks - Naive
Roligaste/Tråkigaste ämne i skolan: hmm.. Musik, träkigaste, haha SO?!
Stjärntecken: Skorpion
En bok jag älskar: Jag läser inte men... Zeina&Nalle böckerna kanske?
En film jag älskar: Oj, många bra... 10 orsaker att hata dej är en bra film
Tv-program jag gillar: Ghost Wisperer(gråter varje gång), The Hills, Top Model och många fler
Favoritdoft: Nån kill parfym
Detta äter jag gärna: Natur chips & Natur Godis

Dricker helst:
Coca-Cola
Favoritgodis: Hmm.. m&m's peanut
Hit vill jag gärna åka på semester: USA! igen...
Färg på mina ögon: Blå
Min längd: 165?
Jag tror på:
Jag spelar: Spelen på Gratisbio.se
Så här bor jag: I mitt stökiga rum
Antal döda krukväxter i hemmet: ingen, har du träffat min mamma?
Det här tänder mig: Ett glatt humör & en snyggt tränad kropp
Det här gör mig avtänd: Folk som luktar illa, tjockisar... förlåt
Favoritfärg: Vampire Red
En hemlighet jag vet: hihi, hemlis:]
Bästa present jag fått: Mobiltelefon
Senast köpta skiva: Oj, det var länge sen, kan inte komma ihåg
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: min ögon
Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Min hy!!!
Den jag kollar efter först när jag loggar in på MSN: jag är inte inne på msn
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund kanske? Inte vet jag?
Vad lyssnar du på just nu? Never say never - The Fray

Vad har du gjort/ska du göra idag? Inte mke, Hockey!
Var är dina föräldrar födda? Skellefteå
Vad var det senaste du installerade på datorn? Kommer inte ihåg
Vilken är din favoritrestaurang? Wok&Roll
När badade du i en pool senast? I somras
Har du varit med i någon skolpjäs? Nja, tror inte de
Hur många barn vill du ha? 2 eller 3?
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera och en massa annat skit...
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte rösta?
Vad har du för TVkanaler? Tror du helt seriöst att jag orkar skriva upp de?
Har du åkt moped någon gång? Ja
Har du busringt någon gång: haha ja, busigt
Har du fått felparkeringsböter? nech
Har du hoppat/Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Inte än, men det är ett måste!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Vet inte, USA kanske?
Har du en egen trädgård? Mammas tusen st räcker bra tack
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons
Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det, ja
Badkar eller duschkabin? Dusch
Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden? Jag ser alldeles för mkt film för att komma ihåg det
Favoritpizza? Vesuvio
Chips eller popcorn? Chips!
Vilken färg på läppstift använder du? Läppstift?
Har du rökt nötskal någon gång? Neeeeej
Har du varit med i en skönhetstävling någon gång? Nej
Apelsin- eller äppeljuice? Inget av dom!
Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni? Elina, Sannape, Adam&Emelie, subway-mackor
Favoritchoklad? Belgisk choklad
När röstade du senast? Vet inte
Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? Det finns några
Har du vunnit en prispokal någon gång? Jepp, duktig som jag är ;)
Är du duktig på matlagning? Jag är bäst! eller?
Klarar du att tänka själv? Nog kan jag väl de?
Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtv? Nej
Pepsi eller Coca Cola? Coca-Cola!!!!!
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Dallas
Vad var det senaste du handlade? Hockeybiljett
Har du kräks offentligt? Nej
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa
Har du ringt något betalnummer? Inte vad jag vet
Kan man vara vän med sitt ex? Klart man kan!!
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja ganska
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Haha frida:]
Vad har du i din väska? En massa skrot
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? myser (inte själv!!)
Antal personer du kan lita till 100 på? 4st kanske
Var hittade du den här listan? Elinas blogg

Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Oscar... alla som vill?...ingen som ids


Usch så jobbig lista!

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0