den mest fullbokade veckan på länge!

sitter på leos och bloggar.


jag har mer eller mindre INGEN tid över i veckan :S

mina dagar från i måndags och som kommer gälla till fredag kommer se ut såhär:
vakna halv sju
 duscha, sminka mig etc.
käka fukost
vara på sommarjobbet 09.00
slutar 16.00
vandra från medborgarskolan som ligger i stan bredvid dallas till hotell aurum som ligger vid coop forum
- vara på iolkollot hela kvällen med sånglektioner etc. hela kvällen
nästa dag börjar allt om igen.
+att jag på köpet ska ha skrivit en helt ny låt som ska vara klar och ska kunnas visas upp på fredag kl 18.00(?).

jag känner stressen.


på lördag (förmodligen) ska jag till idah på födelsedagsfest och söndag...
ä'r jag mer eller mindre ledig :)
får se vad jag hittar på.
gör något med mej! lördag (dagtid) är jag också ledig!


mitt sommarjobb äger!
det är verkligen hur kul som helst!
ni får höra mer sen, men kunde verkligen inte ha önskat ett bättre jobb!!
synd bara att man måste upp så tidigt.





Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0