vad är de me mej?

i fredags slutade sommarjobbet, skönt på ett sätt, men skulle hellre fortsätta några veckor till!
så jäkust kul de har varit!
kommer sakna folket! vissa mer än adra(a)
menmen, mer eller mindre alla ska ju gå på samma skola så:]

jag vet ingenting längre...
vet inte vem som är med mej och vem som är med dej.
vet inte vem jag vill ha...
vet inte vad jag vill...
jag har tappat spåret...
nyss hade jag koll på allting, inte längre.

det har dessutom blivit nåt fel i huvudet på mej.

men vi har alla våra brister och problem, jag vill inte ändra på de men ändå vill jag.
de finns saker och människor som är i mina tankar hela tiden.
vissa vill jag ska vara kvar, andra inte.
vissa personer vill jag bara glömma, vissa jag spendera varje vaken sekund med.



inte många vet vad jag egentligen menar me dedär, en vet.
hon är den absolut bästa i ALLA lägen!
älskar dej! längtar längtar längtar till utlandet!
vi kommer ha de så jävla bra!



nu drar jag och tränar, inte för att jag vill, utan för att jag måste!
HEJDÅ




Kommentarer
Postat av: emelieeee

haha, åh, jag älskar dig med!

2010-08-23 @ 19:57:35
URL: http://emelielahti.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0