id. bareMinerals

Nu är jag hemma efter ha varit en och en halv timme på ansiktsbehandling.
Skulle egentligen bara ta en timme men jag fick gratis ögonfrans och ögonbrynsfärgning! :P
De är otroligt skönt att få ansiktsbehandling, de är som att nån ger dej ansikts massage..
bortsett ifrån djuprengöringen... de är inte så nice.. menmen :)
Känner mej i alla fall otroligt fräch just nu.
Jag rekomenderar de!
Jag var på vila, hudvård.

Nu blev jag dessutom att köpa intresserad av att köpa nytt smink ifrån id. bareMinerals
Dyrt! Men det kanske är värt det?
Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

nja, jag kan int påstå att ja tycker det är värt det?

2010-02-10 @ 19:42:10

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0