tungpiercing! (L)

Jag ÄLSKAR tungpiercingar! Det är så jävla snyggt!
Love it! And i want it so bad!
jag tycker det är as snyggt,
men jag kommer inte få ta det föränn jag fyllt typ arton för då kan jag bestämma själv.
Mamma tycker det är den äckligaste piercingen som finns och jag tycker det är den snyggaste..
men också den läskigaste..
Pappa är inte heller så jätte förtjust i piercingar och min syrra... hehe vet jag inte =]



Men i alla fall, alldeles nyss kollade jag på en video på youtube där det var en tjej som piercade sig i tungan...
och ja... såhär såg jag ut när jag såg den videon...










Var tvungen att kolla på en video sen när dom piercade naveln,
men tyvärr såg det inte lika hemskt ut.
Nej jag skrev inte fel, tyvärr...
Om det hade sett lika hemskt ut så hade jag ju varit med om nåt
som i alla fall sett ut att göra lika ont..
men inte de inte..


Vill då ha det iaf=]

Här är videon


dehär är ungefär hur hemskt jag tänker att tungpiercingar är nu...



ÄCKLIGT!

vill fortfarande ha det dock!





Peace /Mathilda





Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0