gårdagen + idag

igår var jag på stadsfesten med ebba, inte så länge men ändå :)
as kul!
sen åkte jag med henne till båtis, från stan då, eftersom hon skulle jobba.
satt och snacka med folket där ett tag, sen gick jag hem :)

på "kvällen" så for jag och mötte stoffe vid gamla e4an åsså for vi till mej coh typ... snacka :P
sen for vi till båtis, gick på bryggorna, snacka me elina, tog hans nycklar ;P
vid 10 kanske for vi till elina och va hos henne till, jag vet inte vad den kan ha varit... halv 1/1?

KUL DAG IAF!

Idag har jag solat, farmor har varit här! :D
For till båtis med elina och badade, inte så fruktansvärt kallt faktiskt :)
det gäller vara att ta sej i :P

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... gå och stänga poolen...
se om någon vill hitta på nåt?

aja, vi får se
HEJDÅ

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0