GTB! here I come!



smsa med mej! kan lova att bilresan dit och hem kommer suuuga!
hörs på söndag!♥

har suttit och tränat till moppeprovet hela dagen, har inte längre några träningsprov kvar till mitt förfogande...
inte för att det gör så mycket eftersom imorgon vid kl 05.00 så drar familjen Boström till göteborg!

vi kommer besöka liseberg, shoppa, se Pink(!) live, träffa tremeningarna och lite annat smått och gått som ni förmodligen kommer att få höra om senare :D

jag har hört rykten om att det kommer finnas en dator med internet på hotellet vi ska bo på med...
så kanske kan klämma in lite bloggande emellanåt! :D
kanske tråkiga inlägg utan bilder men de kanske ni är vana:]
annars får ni väl kolla facebook elr nåååe :)

kommer även vara me Theas familj där! :D awesome!!!!!!!!!!!!!!!!

som ni jag vet att vissa av er vänatat på så finns bilderna och lite små historier...

eller nä, bara text men:] om vad jag gjort de senaste dagarna, kommer inte riktigt ihåg vilken dag som är vilket meeeen, de får ni helt enkelt leva med :D





hejdå :)


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0