jag sitter inte vid datorn längre...


varför jag varit så dålig på blogga de senaste dagarna är för att jag helt enkelt inte är inne på datorn speciellt mycket längre, visst det händer men det är inte ens en gång per dag...
och inte nån tv heller för den delen :O
jag umgås mest med emelie, är ute, pluggar till matteprovet och så vidare :)

de senaste dagarna har jag iaf varit med emelie, sparkat in knät i en brygga (INTE MENINGEN!), badat, solat, varit med emelie, tjockat mej, oscar och emelie sov över, kört moppe, varit på moppe kust, var med emelie & emil en dag, sovit (alldeles för mycket sena kvällar, men det är såååååå värt det!), gått osv :)

imorgon vet jag inte vad som händer :)
skulle vilja fara på stadfesten men vet inte med vem, vet inte heller om det blev nåt med the byske boys & idah :)
nåt super awesome ska de bli iaf!


gillar inte att vara hemma nu för tiden heller... så ska säkert bort nånstans så länge det inte är jätte jätte bra väder :)

HEJDÅ.

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0