lite fail

som ni kanske märkt blev det lite fail med tidigare inlägg...
kan tyvärr inte fixa tillbaka bilderna som försvann eftersom de bara finns på datorn hemma...:/
så de får jag fixa sen :)

iaf
JAG HAR INTERNET! :D
hotellet vi bor på för tillfället har öppet nätverk, eller ja,
man behöver en kod som det bara är att gå och hämta i receptionen så ja, gratis internet för alla hotellgäster :D

jag och lovisa delar rum, och mamma och pappa delar rum :)
ett rum var :) 114&115 :)
just nu sitter jag och syrran och ser tv och smaskar gå gode gode:D
och i detta fall är gode gode natur chips, lösvikt, trocadero, pommes pinnes och lite annat smått och gott :)


skriver om vad vi gjort i nästa inlägg, annars blir det så långt :D

höres snartt:D


Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0