måndag

sov till kl 13.00
hade en timme på mej att duscha, göra mej klar + äta lunch.
kl 14.00 for jag till stans trafikskola för att göra uppkörningen till AM-kortet (moppe).
KLARADE DE!
jag älskar rondeller! de är askul att köra i!
kvällen spenderades med elina, adam & emil.
ägde!
först var det jag och elina, var hos mej ett tag, for till båtis,
for till lekparken (så kallat lekis enligt adam, HAHA!:]), ringde adam så han joinade oss där.
blev för mkt mygg (jag och elina hade shorts...) så vi for till mej,
emil kom, vi såg film+annat+pratade sen for folket och jag gick och la mej :)
bra dag!

idag såg jag förövrigt till tre :)
min syrra kom in i mitt rum när jag sov och skulle ta kläder men det fick hon inte, jag fick damp och så vidare :)
men hon fick låna iaf, snäll som jag är ;)
btw, DET LOVISA SA IGÅR ATT JAG GJORDE MOT HENNE ÄR INTE helt SANT!
jag är inte så extrem, hon överdrev.

nu vet ni :)
kommer bilder sen, har inte kameran här just nu :)

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Elina♥

Haha vi vet att du kanske inte är såååå extrem, men nästan;)

2010-07-13 @ 22:07:10
URL: http://dimekulor.blogg.se/
Postat av: Julia

Det låter som en toppen dag! :D

2010-07-19 @ 17:16:39
URL: http://endagiapril.blogg.se/

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0