"ny" telefon, ingen ork, förändringar, saknad.

förlåt att jag inte bloggat på ett tag.
har helt enkelt inte haft orken att göra de, heller inte att lägga in de sista bilderna ifrån göteborg.
jag lovar att jag SKA göra det! nån gång...



har inte min vanliga mobilen nu heller eftersom batteriet inte ens räckte ett
dygn när jag bara lät den ligga så lämnade vi in den.
tappade ett par nummer, inte många men några.



har fått väldlens pepp att börja träna!
så fort mitt kort på friskvårds är uppfryst kommer jag finnas där några gånger i veckan.



igår spenderades kvällen hos juliaN med tjejerna, god mat, film, bad, godis och en massa annat kul :D




(bilder lånade av elina)

ikv får vi främmande här hos familjen boström.
det kommer några kompisar till mamma och pappa
+ då deras barn sanna och lisa som är 14(?) och 11(?)
något sånt:P
vet inte vad vi ska göra men det blir väl middag, film, singstar, bad osv :)



har inte gjort moppeprovet än heller, skulle gjort de i måndags men fick inte eftersom
ingen av oss här hemma märkt att passet hade gått ut-.-
så det blir nu på torsdag istället.



imorgon ska jag och elina och kolla på killar 94 match här i innervik.
önska dem lycka till!


på måndag börjar sommarjobbet.
på måndag börjar idolkollot.
dagen spenderas på jobbet.
kvällen på idolkollo.
kommer sova hela veckan på hotell, ganska najs :P
ska försöka klämma in idahs födelsedagsfest också.
på fredag(?) är det uppvisning för idolkollot, kom och kolla? ;)



långt inlägg.
känner att jag har glömt nåt men de får jag väl tillägga sen isf :)
nu måste jag gå och göra mej klar!
hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA?:

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (BARA JAG SOM SER)

URL/DIN BLOGG?:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0